L'inguernu hè quasi quì: avete guardatu bè i vostri tubi?

L'inguerni duri significanu strade ghiacciate è passi di fronte, ma pudete micca avè cunsideratu l'impattutubifora di a vostra casa.Ancu s'è l'acqua hè spenta per a staghjoni, lassendu manichi è ugelli à l'apertu pò esse risultatu in congelazione, danni è riparazione assai costu.
Risparmiate u costu è u fastidiu assicurendu chì e fonti d'acqua esterne di a vostra casa sò invernali currettamente.

Cumu preparà u vostru esterno Tubi per l'invernu

Spegne l'acqua- U rubinettu esterno di solitu hà una valvola di chjude separata in a casa.Una volta chì l'acqua hè chjusa, accende u rubinettu per liberà l'acqua restante.
Eliminate a bocca di sprayer– Sgoccia l’ugello, se ne tenete una attaccata, per caccià l’acqua in eccesso.Lasciate a bocca secca completamente prima di mette in u almacenamentu.
Disconnect u tubu- Sì avete parechjetubiagganciati inseme, scollegali in lunghezze separate.
Scaricà e sezioni di tubi– Eliminate l'acqua chì resta in i tubi.Qualchese acqua lasciata in a manguera pò congelate, espansione è causanu danni permanenti à i muri interni.
Coil the hose for storage- Avvolge a manguera in grandi loops, circa 2 piedi di diametru.Una volta cumpletu, verificate a manguera per assicurà chì ùn ci sò micca rùbbriche chì sò chjappi o pinzati.
Cunnette l'estremità di u tubu– Sè pussibule, avvità l'estremità di u tubu.Questu mantene l'internu pulitu in tuttu u mesi di l'inguernu è impedisce chì a manguera si sguassate.
Aduprate un appenditore in u garage o una casetta- A conservazionetubul'internu a prutegge da e temperature frigide.Appendu a manguera nantu à un appenditore propiu cù una superficia curva chì hè abbastanza grande per sustene l'aiuta à mantene a so forma.L'usu di un chiovu pò causà un piezzu o rottura da u pesu in un locu per un periudu di tempu.


Tempu di Postu: 05-Jan-2023