Guida definitiva per i tubi di qualità alimentare

Cosa hè una manguera di qualità alimentaria?
Tubi di qualità alimentaresò usati per trasportà è trasmette prudutti alimentari cum'è sementi, pellets, birra è acqua.Sò usati in diverse applicazioni per prevene a contaminazione di u produttu.

Ciò chì rende un Hose Food Safe?
Per esse appruvati per l'usu, i tubi di qualità alimentaria devenu risponde à una quantità di standard.Unu di i più cumuni hè chì deve esse appruvatu da a FDA.A FDA stabilisce un standard chì i materiali incorporati in a manguera (per esempiu, i plastificanti) devenu esse cumpletu.
Un altru standard cumuni hè chì i materiali devenu esse conformi à l'EN No 10/2011 per l'applicazioni di cuntattu alimentari.Simile à questu, i tubi di l'acqua sicura di l'alimentariu devenu ancu esse appruvati NSF51 + NSF61 per u trasferimentu di l'acqua potabile.

Hè PVC Food Safe?
PVCpò esse sicuru di l'alimentariu.Tuttavia, deve risponde à una quantità di standard per esse cunsideratu cusì.U PVC standard pò cuntene cose cum'è ftalati (un chimicu sinteticu utilizatu in a fabricazione di tubi) chì ponu liscià da a manguera è in u pruduttu chì trasmette.
U PVC hè unu di i tipi più cumuni di materiali utilizati per a fabricazione di tubi di qualità alimentaria.U PVC tende à esse senza gustu è senza odore, chì u face ideale, à u cuntrariu di l'altri materiali di tubi chì ponu trasfiriri odori o sapori à u pruduttu.

Chì sò e migliori applicazioni per i tubi di qualità alimentare?
Tubi di qualità alimentaresò versatili è ponu esse aduprati per una larga varietà di applicazioni.I nostri tubi di qualità alimentare sò ideali per l'applicazioni quì sottu:

Applicazioni per l'acqua potabile- Alcune di l'applicazioni più cumuni per i tubi di qualità alimentaria implicanu u trasportu diacqua potabile.Questu pò varià da qualcosa da i dispensatori di bevande in i ristoranti à e fontane di bevande in e scole.

Applicazioni di l'industria alimentaria- Ovviamente unu di i più grandi mercati per i tubi di qualità alimentaria hè l'industria alimentaria.Sti tubi sò ideali per a trasfurmazioni di l'alimentariu, trasmettenu una quantità di prudutti da e sementi à i grani.Hè cumplettamente trasparente, chì permette una ispezione rapida è faciule in e linee di produzzione.Atubu chjaru di qualità alimentariapermette à u pruduttu per esse vistu direttamente ancu quandu esse trasfurmatu, chì significheghja chì a produzzione ùn hè micca bisognu à esse arrestata.

Applicazioni di l'allevamentu di l'animali- I tubi chì sò sicuri di l'alimentariu ponu ancu esse aduprati per a distribuzione di sementi, granu è altri materiali alimentari à l'animali.Mentre hè duru è flessibile, hè ancu capaci di sustene e cundizioni di travagliu più freti senza perde a so flessibilità, facendu adattatu per l'usu all'aperto è ancu in interni.

Offriamu una larga gamma di tubi di qualità alimentare per una quantità di industrii è applicazioni, facendu più faciule ch'è mai truvà u pruduttu adattatu per voi è a vostra applicazione.A nostra intera gamma di tubi di qualità alimentare si trova quì.Sè avete digià truvatu ciò chì cercate, sentite liberu di cuntattà un membru di a nostra squadra di vendita per un preventivu gratuitu.


Tempu di Postu: Dec-05-2022