Note su tubi in PU di qualità alimentare

Per avà, hè inevitabbile d'utilizà tubi in a produzzione è a trasfurmazioni di l'alimentariu, a medicina è altre industrii.Per esempiu,Tubu PU di qualità alimentaria hè aduprata per u trasportu di i media alimentari di l'industria alimentaria cum'è u sucu, u latte, a bevanda, a biera è cusì.Dunque, i requisiti di l'applicazione di i tubi PU di qualità alimentaria in tutti l'aspetti sò relativamente alti, è i tubi PU di qualità alimentaria deve esse dumandati à ùn cuntene micca plastificanti.Una volta chì a manguera cuntene plastificante, pruvucarà a contaminazione à u mediu, cusì a sicurezza di l'alimentariu prodotta ùn hè micca garantita!Chì sò i criterii di selezzione per i tubi usati in diverse industrii?

Cunniscitemu inseme.

 

Per selezziunà a pipa giusta per un usu particulari, almenu i seguenti punti basi deve esse determinati.

1. Pressure - suction
Determinà a pressione di travagliu o a pressione di aspirazione, piglià in contu u cambiamentu di pressione brusca, cum'è a pressione supera u valore criticu, dannu a vita di serviziu normale di a manguera.

2. Compatibilità di materiali di trasportu
Determina e proprietà, nome, cuncentrazione, temperatura è statu (liquidu, solidu, gasu) di u materiale trasportatu.In u trasportu di materiale solidu, hè necessariu capisce a dimensione di particella, a densità, a quantità di u materiale solidu è e caratteristiche, u flussu è u flussu di u liquidu chì porta materiale solidu.

3. Ambientale
Capisce u locu, a temperatura ambientale, e cundizioni di umidità è l'esposizione.Certi cundizioni ambientali, cum'è a luce ultravioletta, l'ozone, l'acqua di mare, i chimichi è altri elementi attivi, ponu causà a degradazione iniziale di a manguera.

4. Stress meccanicu
Identificà u raghju di curvatura è qualsiasi stress assuciatu cù trazione, torsione, curvatura, vibrazione, deviazione di compressione è carichi longitudinali o trasversali.

5. L'usura di a superficia esterna
Ancu s'è a pipa hà una bona resistenza à l'usura, a vibrazione, a corrosione o u trascinamentu pò causà danni à u tubu, per quessa, hè necessariu di realizà una prutezzione megliu nantu à a pipa.

6. Locu di travagliu
Sapete s'ellu si deve esse postu nantu à u pianu, suspesu, o sottumessu.

7. Aduprate o predichendu e cunnessione
Sceglite secondu i seguenti aspetti:
- Connettori è flange: tippu, dimensione, tippu di filetta, standard di riferimentu è tipu d'applicazione;
- Core Connector: diametru internu, diametru esternu è lunghezza;
- Manica / Ritenuta: Tipu è taglia.
Per assicurà una bona prestazione, assicuratevi chì i tipi di tubi è articulazioni sò cumpatibili.A pressione di travagliu di l'assemblea di tubi deve risponde à i requisiti di u fabricatore.

 

U sopratuttu hè per voi per presentà a selezzione di a manguera bisognu di cunsiderà alcune cose, spergu di pudè purtà un pocu aiutu dopu a lettura!Dopu tuttu, ci sò più è più tipi di tubi nantu à u mercatu, è più è più pruduttori di tubi pruducianu tubi.Dunque, per evità l'acquistu di tubi inferiori è inadatti, duvemu andà à i pruduttori regulari per cumprà, è secondu a dumanda di consegna attuale per sceglie u tubu ghjustu!


Tempu di Postu: Apr-21-2022