Cume sò fatti i tubi di gomma

Tubi di gommahè distintamente sfarente di l'altri tubi per via di u so cuntenutu di gomma, chì hè un elastomeru chì hà una alta resistenza è durabilità, è ancu di pudè esse allungatu è deformatu senza esse dannatu permanentemente.Questu hè principalmente duvuta à a so flessibilità, a resistenza di lacrime, a resistenza è a stabilità termica.
U tubu di gomma hè pruduttu cù unu di dui prucessi.U primu metudu hè l'usu di un mandrinu, induve e strisce di gomma sò imbulighjate intornu à una pipa è cale.U sicondu prucessu hè l'estrusione, induve a gomma hè furzata à traversu una matrice.

CumuTubi di gommahè fattu?

Prucessu di Mandrinu
Rotulu di gomma
A gomma utilizata per a fabricazione di tubi di gomma cù u prucessu di mandrinu hè furnita per a produzzione in rotuli di strisce di gomma.U gruixu di i mura di u tubu hè determinatu da u grossu di i fogli.U culore di u tubu hè determinatu da u culore di u rollu.Ancu s'è u culore ùn hè micca necessariu, hè usatu cum'è un metudu di decide a classificazione è l'usu finali di u tubu di gomma.

Rotulu di gomma

Fresatura
Per fà a gomma pliable per u prucessu di produzzione, si passa per un mulinu chì riscalda e strisce di gomma per ammorbidisce è liscia a gomma per assicurà chì hà una texture uniforme.

Fresatura

Cutting
A gomma morbida è flexible hè spustata à una macchina di taglio chì u taglia in strisce di uguale larghezza per adattà à a larghezza è u grossu di a dimensione di u tubu di gomma da fà.

Cutting

Mandrinu
E strisce chì sò state create in cutting sò mandati nantu à u mandrinu.Prima di imbulighjà e strisce nantu à u mandrinu, u mandrinu hè lubricatu.U diametru di u mandrinu hè a dimensione esatta cum'è u foru di u tubu di gomma.Quandu u mandrinu gira, e strisce di gomma sò avvolte intornu à un ritmu uniforme è regulare.
Mandrinu
U prucessu di imballaggio pò esse ripetutu per ghjunghje à u grossu desideratu di u tubu di gomma.

Stratu di rinforzu
Dopu chì u tubu hà righjuntu u gruixu esatta, una capa di rinforzu hè aghjuntu chì hè fatta di un materiale sinteticu d'alta resistenza chì hè stata rivestita di gomma.A selezzione di a strata hè determinata da a quantità di pressione chì u tubu di gomma pò sustene.In certi casi, per una forza extra, a capa di rinforzu pò avè aghjustatu filu.

Stratu di rinforzu

Stratu finale
L'ultimu stratu di striscia di gomma hè a so copertura esterna.
Stratu finale
Taping
Una volta chì tutti i vari strati di strisce di gomma sò stati applicati, a lunghezza completa di u tubu cumpletu hè impannillata in una cinta di nylon bagnata.A cinta si riduce è cumpressa i materiali inseme.U risultatu di l'imballaggio di a cinta hè un finitu texturizatu nantu à u diametru esternu (OD) di u tubu chì diventa un asset è benefiziu per l'applicazioni induve u tubing serà utilizatu.

Vulcanizazione
U tubu nantu à u mandrinu hè piazzatu in un autoclave per u prucessu di vulcanizazione chì guarisce a gomma, chì a rende elastica.Una volta vulcanization hè cumpleta, u nastri shrunk nylon hè cacciatu.
Vulcanizazione
Eliminazione da u Mandrinu
Una estremità di u tubu hè strettamente sigillata per creà pressione.Un pirtusu hè fattu in u tubu per l'acqua per esse pumped in per separà u tubu di gomma da u mandrinu.U tubu di gomma hè facilmente slipped off the mandril, hà i so fini trimmed, è hè tagliatu à e lunghezze desiderate.

Metudu di estrusione
U prucessu di estrusione implica furzà a gomma attraversu una filetta in forma di discu.I tubi di gomma fatti da u prucessu di estrusione utilizanu un compostu di gomma suave senza vulcanizazione.Parts prudutte cù stu mètudu sò morbidi è pliable, chì sò vulcanized dopu à u prucessu di extrusion.

Alimentazione
U prucessu di estrusione principia per avè u compostu di gomma alimentatu in l'extruder.
Alimentazione
Vite rotante
U compostu di gomma abbanduneghja lentamente l'alimentatore è hè alimentatu à a vite chì u move versu u fustu.
Vite rotante
Fustella per tubi di gomma
Siccomu a materia prima di gomma hè mossa da u vitu, hè furzata à traversu una matrice in proporzioni precise à u diametru è u grossu per u tubu.Quandu u gomma si move più vicinu à a fustella, ci hè un aumentu di a temperatura è a pressione, chì face chì u materiale di l'extruder si stende secondu u tipu di compostu è a durezza.
Fustella per tubi di gomma
Vulcanizazione
Dapoi u gomma utilizatu in u prucessu di extrusion hè unvulcanized, si deve sottumessi qualchi forma di vulcanization una volta hè stata à traversu u extruder.Ancu s'è u trattamentu cù u sulfuru era u metudu uriginale per a vulcanizazione, altri tipi sò stati sviluppati da a fabricazione muderna, chì includenu trattamenti microware, bagni di sali, o diverse altre forme di riscaldamentu.U prucessu hè necessariu di sminuisce è indurisce u pruduttu finitu.
U prucessu di vulcanizazione o curing pò esse vistu in u schema sottu.


Tempu di Postu: Aug-25-2022