Cunniscenza di classificazione di tubi di gomma

I tubi di gomma cumuni includenu tubi d'acqua, tubi d'acqua calda è di vapore, tubi di bevande è alimentari, tubi d'aria, tubi di saldatura, tubi di ventilazione, tubi di aspirazione di materiale, tubi d'oliu, tubi chimichi, etc.

1. Tubi di consegna d'acquasò usati per l'irrigazione, u giardinaggiu, a custruzzione, a lotta di u focu, l'equipaggiu è a pulizia di cisterna, fertilizzanti agriculi, manure, drenaje industriale di acque reflue, etc. I materiali di gomma internu sò soprattuttu PVC è EPDM.

Safe per l'acqua potabile

2. Tubi di acqua calda è vaporesò usati per rinfriscà l'acqua in l'equipaggiu di refrigerazione, l'acqua fridda è calda per i mutori, a trasfurmazioni di l'alimentariu, in particulare l'acqua calda è u vapore saturatu in i latticini.U materiale di gomma interna hè principalmente EPDM.

Tubu d'acqua calda in EPDM

3. Tubi per bevande è alimentisò usati per i prudutti senza grassu, cum'è u latti, i prudutti carbonatati, u sucu d'aranciu, a biera, l'olii animali è vegetali, l'acqua potabile, etc. U materiale di gomma internu hè soprattuttu NR o gomma sintetica.Di solitu bisognu di avè una certificazione di qualificazione standard FDA, DVGWA, KTW o CE di qualità alimentaria.

Tubu di mungitura - tubu di consegna

4. Tubi d'ariasò usati in compressori, dispusitivi pneumatici, minieri, custruzzione, etc. I materiali di gomma internu sò soprattuttu NBR, PVC composite, PU, ​​​​SBR.Ci sò generalmente esigenze strette nantu à a pressione applicabile.

tubo d'aria multifunzione per impieghi pesanti

5. Tubi di saldaturasò usati per a saldatura di gas, taglio, etc. U materiale di gomma internu hè soprattuttu NBR o gomma sintetica, è a gomma esterna hè di solitu fatta di rossu, blu, giallu, etc.

Tubu di saldatura doppia PVC unicu

6. A manica di ventilazione hè aduprata per u scaricamentu di u calore, u polu, u fumu è i gasi chimichi.A gomma interna hè principalmente termoplastica è PVC.Di solitu u corpu di u tubu hà un disignu retractable.

7. I tubi di aspirazione di materiale sò usati per trasmette gas, nebbia, polvere, particelle, fibre, ghiaia, cimentu, fertilizzanti, polveri di carbone, sabbia mossa, cimentu, gypsum è altri liquidi chì cuntenenu particelle solide.I materiali di gomma interna sò principalmente NR, NBR, SBR è PU.Di solitu, a gomma esterna hè più resistente à l'abrasione.

8. I tubi d'oliu sò usati per carburanti, diesel, kerosene, petroleum, etc. I materiali di gomma internu sò soprattuttu NBR, PVC composti è SBR.Di solitu ci hè un filu d'acciaio conduttivu trà a gomma interna è esterna per prevene scintille.

9. Tubi chimichisò usati per suluzioni acidi è chimichi.U materiale di gomma interna hè principalmente EPDM.Di solitu stu tipu richiede materiali persunalizati è schemi di disignu.

Tubu chimicu di gomma


Tempu di Postu: Dec-14-2021