Cum'è un fornitore di tubi, Lanboom hè sempre prontu à furnisce i migliori prudutti.

Dapoi a fine di u 2019, avemu annullatu parechje mostre à l'esteru.Ti ricordi ancora di noi ?Atubufabricatore è fornitore da China, chì hà chjamatuLanboom.In più di a cumunicazione in linea cun voi, participemu spessu à e mostre offline chì sò tenute in Cina.

A causa di l'influenza di l'epidemie, hè tristemente chì simu difficili di scuntrà.Ma credemu chì pudemu superà sta situazione è ritruvemu in u futuru.Ancu s'ellu ùn pudemu micca scuntrà in persona avà, vi furnimu sempre tubi di qualità.

Avemu spirimintari u prezzu di materia prima (PVC, SILICONE) cresce, dinù avemu affruntà i minacci esterni di a pulitica limitu putenza, ma avemu à pruvà u megliu ùn cresce troppu prezzu per i nostri vechji clienti.Hè veramente un tempu duru per noi dui.

Cum'è un fornitore di tubi è raccordi di tubi, vi capiscenu perfettamente chì a tarifa di trasportu mantene in un puntu altu, è u costu di impurtazione di tubi hè in crescita ancu.Ma vulemu furnisce u nostru più grande sustegnu à voi. A nostra Visione hè di aiutà 100,000 venditori à guadagnà soldi da u 2030.

Lanboom hè sempre pronta à furnisce i migliori prudutti.Sì avete bisognu o dumande, per piacècuntatta ci and we will reply you within 24 hours. E-mail: sales@lanboomchina.com

 

 


Tempu di Postu: Apr-20-2022